Çok güzel bir ömrün olsun bebeğinizin…
Sadece şunu söylemek için geldim; 20 senelik FMF hastasıyım ve 31 haftalık hamileyim yaklaşık olarak son 8-9 hafta içerisinde 7 kere atak yaşadım. Ağrı kesici kullanamıyorum çünkü alerjim var, her atağımı ağrılar ile atlatıyorum. Buna karşın bebeğim çok şükür sağlıklı, doktor ataklar bebeğin gelişimini etkilemez dedi. Sizin hikayenizi okuyup; atak tutarsa bebeği kaybedebilirim korkusu yaşayan olursa en azından içine su serpilir diye yazmak istedim. FMF sadece fiziksel olarak değil, değişen ruh halinden de etkilenen bir hastalıktır, insanları içmezsem bebeğimi kaybedebilirim diye ne olur etiketlemeyin. Kaldı ki iki doktorumun da söylediği ilacı bırakıp 9 ay atak yaşamayanlar olduğu gibi, benim gibi günde maksimum doz alıp her hafta atakta yaşanabilir. Her şey bünyeye bağlı.