Burcuyyy olur mu öyle şey daha dğn yaşadım allah kimseye yaşatmasın seve seve yardımcı olurum, ben çok hissetmedim sol tarafıma bir ağrı giriyordu ve alttan rahmime sonrada nstye bağlanınca bebek bir yere toplanıp sonra gidiyor karnın sertleşmesi kasılmaymış inşallahh hiç bir şeyin yoktur ama ilaçla durduruyorlar hemen git baktır