Burcuyyy Kızlar 24 haftalığım araba çok zıplattı çok ağrım var lütfen bilgi verirmisiniz bebeğim haraket ediyor ama çok korkuyorum sizce napmalıyım
Wonderanne Burcuyyy ne kadar süredir var dinlen bir gecmezss bir git kontrole gerekirse numara yap dayanamıyorum falan gibisinden nolur nolmaz 24 ciddi bir hafta
Burcuyyy RabiaMG var ama bunun için beni acile götürmezler eğer bisey olsa kanama veya başka olur muydu
RabiaMG Burcuyyy ayni haftadayiz canim bilemem bende 13. Haftadamda agrim olmadan kanama yasamistim kasilmam olmustu ilac kullandim. Ama Allah korusun baya belirgin bi agrim olsa suan giderim acile bence git nolur nolmaz
Burcuyyy RabiaMG kasılma ne oluyor bi anlatırmısınız sanırım bende o çok oluyor toplanma sanki sıkışıyormuş gibi mı
Rabo Burcuyyy canım benimde öyleydi ve ben ama geçiyor diyordum dün hastaneye bi geldim nstde sancım çıktı bayağı yüksek hemde bence hemen bir acile git ve nst yaptırmak istiyorum de 15 dk sürüyo riske hiç atma hiçç
Sevdiss_17 Burcuyyy kuzum korkma bende egoya binmistim otobuse cok sarsmisti aksamina cok kotu agrim oldu ve kum doktugumu ogrendim otobus tetiklemis sen sakin ol kanama yoksa uzan su ic bol bol dinlen genelde gidince alttan bakiyolar bekle biraz
Sevdiss_17 Burcuyyy kuzum kasilma duzenliyse yani 10 dakikada bir 5 dakikada bir uzansanda kalksanda gecmiyosa ve siddetleniyosa tehlikleidir ama bebek toplaniyor bi 40 bir bucuk saat sonra tekrat oluyosa ve kalktiginda uzantigidna oksadiginda geciyosa korkma
RabiaMG Burcuyyy ben daha 13.haftalikken olmustu hissetmiyordum temizlik yapmstm yoruldum bel agrim oldu 3 4 gun sonra kanamam oldu doktorum acisi sonra cikar dedi. Suan 24. Haftamdaym kasilmayi nasil hissederim bilmiyorum canim.
RabiaMG Burcuyyy o biryere toplanma sertlesme bende de oluyor bazen doktoruma sorucam ama sk olmasi skinti sanirim.
Burcuyyy Sevdiss_17 çok sık oluyor ya dün gece sırt üstü uzandım karnım sivri ve sertti sonra düzeldi kendiliğinden ama dikkat edicem buna ve doktoruma söylicem
Burcuyyy Wonderanne peki biraz daha dinlenicem de ya sizin gittiğiniz hastanelerde böylemi kanama olmayınca hiç bakmıyorlar umursamıyorlar
Wonderanne Burcuyyy devlete mi gidiyorsun ben daha hiç sancı ile gitmedim ama normal kontrollerde doktorum çok guzek ilgileniyor ben özele gidiyorum da bu ay nstye sokmasını isticem sancılarım var 32+3 olduk
Burcuyyy Rabo sanki karnımın içini sokuşturuyormuş gibi geriliyor ve sertleşiyor bunlar Şancı veya kasılma belirtisimi