Ponciginannesi_ Uçları ve kenarındaki kırmızı yer kabuktu vazelin sürüp yumuşat diyenler oldu. Vazelin sürdükçe soyuldu. Kızlar birşey olur mu göğüs ucum çıkmaz falan diye korkuyorum.
demet56bungl Ponciginannesi_ benim gogus ucum yok ve kabuklaniyo ama kabugunu kendisi attiyo 26+3 teyim gogus ucumda yok🙄🙄
Wonderanne Ponciginannesi_ zeytinyağını tavafs ısıt ılık olunca onu sür vazelin sürme petrol ürünü olduğu için sıkıntılı o
Zeynep20 Ponciginannesi_ normal ben de oldu kabuklanma hatta kabarcıklaşıyor böyle duştayken sabunla ovala masaj yap her duşa girdiğin de ve çatlakların için yağ kullanıyorsan onu da sür memene masaj yap yağ olarak bebek yağı kullanıyorum ben geçti sonra benmkisi
Ponciginannesi_ demet56bungl kayınvalidem baktı şaşırdı niye böyle oldu diye. Bende çoğu gebede oluyormuş dedim. Tedirgin oldum biraz 😔
Anmt demet56bungl benimde gögüs ucum yok doktoruma danıstım doğuma yakın pompayla cekecegımı söyledi sizde doktorunuza danışın isterseniz
annee27 Bnm gogus ucumda putur putur ve gecenlerde minicik parca koptu cok canm yandi bnde fito kremle yumusatiyorm.ayni zamanda da soyulma olmasina iyi geliyor
annee27 Ponciginannesi_ kopmasi iyi dussun onlar ki acilsin iyice sonra duzlesir ucu daha iyi emzirrken dusmesi kötu cunku ozaman bebek emecegi icin canin acir onceden dusmesi iyi bnmki dusmuyor bi tanecik koptu hala putur putur 😖😓
Gmsy1 Ponciginannesi_ faydası olduysa sür yoksa sürme renk değiştirdiği icin kabuklaniyor diye düşünüyorum ben
Wonderanne Ponciginannesi_ rica ederim ben sarı kantaron yağı sürüyorum ev yapımı iyi geliyor gibi onun içinde de zeytinyağı var çünkü
annee27 Ponciginannesi_ ayyy acimistir ya fito krem varsa sür iyi geliyor cnm 😓 valla ucuna dokununca bnmde agriyor ya dokulsede kurtulsam bebek emmeye basladignda sıkınti cekmek istemiyorum korkuyorum 🙀😖
Anneincili Ponciginannesi_ benim göğsümde de kabuklanlamalar vardi 34.haftadan itibaren lansinoh sürdüm. Gümüş kapak kullandim su anda pamuk gibi oldular