Bsrlmnemr Tugce321 çok kötü şeyler yazanlar var korkuttular tabi onların yaşadıklarından kaynaklı ama insan ister istemez etkileniyor
Tugce321 Bsrlmnemr aynen sizin söylediklerinizide söylemişlerdi okumuştum ama iyide çok yorum var umarım bi sıkıntı olmaz herşey güzel gider☺️ Bende bi değiştirsem mi diye düşündüm ama değiştirmekte gelmedi içimden😀
Bsrlmnemr Tugce321 hayır bilmyşrum bende damarını kesen annemizden duymadım biri yazmış yazdım ama cevap vermedi o kişide.. Sezeryan da falan kesti heralde bende anlam veremedim
IrmaksMommy Bende İlknur Hanıma gidiyorum başından beri son haftalardayım şuana kadar hiçbir sıkıntımız olmadı
Ozge8954 Bende ilknur hanıma gidiyorum cok memnunum 5 arkadaşım kendisinde doğum yapti vede cok memnunlar