Bsrlmnemr sezeryan oldum canım evet, ben aynı gün ayaga kalktım öyle basındöner olayları coksüküt bende olmadı ama cok dikkat ettm ilknurhanım bana 2. Gun korse takmaya basla dedi basladım karnımı dikişlermi tuttu daha bi rahat ettim tabi ilk 3gyn yürürken biraz zorlanıyodum ama 3. Gün tamamen dik yürüdüm oda ilkte bi boşluk oluyo gbi karnın kaç ay sertken bianda bomboş bide dikiş hissi yani cok normal neyse ben 3güne toparlandım eve felincede ara ara kalkıp yürüdüm sezeryanda yürümek iyi geliyomus bu konuda bilgilendirdi beni ilknur hanım, 1 haftayada kendi işimi kendim görür oldum tamamen düzeldim 😊 dikiş izim dahi hafiften kaldı, gayet memnunkaldım ben kötü yorum yapanlara anlam veremiyorumm