dkmn8 Wonderanne Demirailesii TugceTok06 Sg2020 Cerenavc Gul6100 Elifdemir_ hunilimom Fatma_08 Busratm https://hizliresim.com/fRw1US Bugünde böyle çıktı kızlar
Demirailesii dkmn8 ağrın var canım senin şiddetli olmasada düzenli arkalıklarla var yalnızca şiddeti değişiyor
dkmn8 Demirailesii 80lere kadar çıkan sancı oluyor sanırım 0dan değil daha yukarılardan başladığı için mi düzenli 🤔
Cerenavc dkmn8 valla o kadar bilemicem canım benim 60 çıktı sancı var dedi bugün doktor ordan biliyorum 🤗
Gul6100 Canim duzenli sancin var 80 e kadar vurmuş. Bebisin hareketlerini takip et suyun kanaman olursa direk hazirlikli git. Allah hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin
Buseeeeee Sancin var canim ama daha doğum için yeterli değil anladığım kadarıyla başlamış sancıların hafiften doktor bilgi vermedimi
dkmn8 Buseeeeee Ya doktor ben nst çekilirken doğumdaydı bekleme mesaj at dedi sonucu wp tan attım ağrın var gözüküyor yarın sabah tekrar gel yazmış sadece o yüzden bende ne olduğunu tam anlayamadım 🤷🏻♀️
Demirailesii dkmn8 hayır yükseltiler sancı demekmiş senin yine iyi kuzum benim yükselti aralıklarım aynıydı sancı aalığım düzenliydi ve altmış yetmişlerdeydi bunu nst de çalışan hemşiremiz anlattı banada
dkmn8 Demirailesii ne güzel anlatmış bazen sormadan birşey anlatmıyorlar direk sonucu söylüyorlar 🤷🏻♀️
Busratm dkmn8 Sık sık gelen ama düzensiz sancılarınız var ve bebeğin kalp atışları normalin üzerinde hızlı çıkmış yani taşikardik.
Busratm dkmn8 Doktorunuzun sizi çağırma nedeni de bu muhtemelen. Tekrar nst çeker ve aynı şekilde devam ediyor mu diye bakar.
Demirailesii dkmn8 ciğer geliştirici yaptılar ilaçlı serum taktılar serumlar bitince yarım gün kontrol ettiler ilacı kesince ağrım var mı yokmu sancım çıkmadı çıktı ama düzensizdi yolladılar evimize
dkmn8 Busratm anladım Peki durum devam ediyorsa aynı şekilde sancılar o zaman nasıl bir yol izleniyor
Busratm dkmn8 Bu durum doktora göre değişir. Belki yatış verip bir süre takip eder ya da aynı şekilde tekrar çağırır. Ne nedenle olduğunu anlamak için tahlil ve takip yapabilir. Net bişey diyemiyorum.
Sg2020 dkmn8 sancı görünüyor ama sende bu sancıyı hissetmiyor olabilirsin canım her beden de aynı olmaz kimi sancılı olur nts de çıkmaz kimilerinde tam tersi doktorun ne derse onu yap sen
dkmn8 Sg2020 sancı hissediyorum ama öyle rahatsız olucak kadar değil ince ince yokluyor gibi geliyor bana