dkmn8 Nst sonucundan anlayanlar yorumlayabilir mi acaba ☺️ https://www.hizliresimyukle.com/image/GRRaW
Demirailesii dkmn8 ağrın var canım senin şiddetli olmasada düzenli arkalıklarla var yalnızca şiddeti değişiyor
Sg2020 dkmn8 sancı görünüyor ama sende bu sancıyı hissetmiyor olabilirsin canım her beden de aynı olmaz kimi sancılı olur nts de çıkmaz kimilerinde tam tersi doktorun ne derse onu yap sen
Asumm dkmn8 baya sancim çıkmış canım. Bebişin kalp atislarida 80 lerde falan da atıyor. Santimin sıklığı için cagirmistir kontrol amaclı. Artma var mı nasıl diye.
Elifdemir_ onu doktorun daha iyi bilir canim benim suan daha cok sancim var ama suyun kanaman sancin olursa gel dedi
hunilimom dkmn8 şimdi gördüm canım resim felan kodladım açıldı 😂 ilk defa gördüm nst sonucunda gayet normal bir defa 60 olmuş normal kasılmalar
dkmn8 Wonderanne Demirailesii TugceTok06 Sg2020 Cerenavc Gul6100 Elifdemir_ hunilimom Fatma_08 Busratm https://hizliresim.com/fRw1US Bugünde böyle çıktı kızlar
Cerenavc dkmn8 valla o kadar bilemicem canım benim 60 çıktı sancı var dedi bugün doktor ordan biliyorum 🤗