Kbrsydn Ya ben eşimle doktoruma anlatamıyorum. 48 kiloyla hamile kaldım 7.ayıma kadar 57 oldum doğuma 1ayımız varyani 9 kilo aldım. Ve 33+5şiz 2000gram olmuş bebiş alman lazım kilo al diye baskı kuruyorlar iştahsızım bu aralar 57 kiloda kaldım ama bebek alıyor eşim çocuğum vitaminsiz olcak diye baskı kuruyor😂