Babyy1S ben sağlıksız ye demedim ki , normal ye kilo almaya çalışma yani, hangi doktor kilo al der , zaten dengeli yumurta süt balık et yersen kilo almıyosun , ay bebek benden besleniyor iki kişilik yiyeyim psikolojisi olanlar 20 haftaya kadar alıyor zaten