Merlin00 Muhakkak hiç ilaç kullanmamak en iyisi. Ama yoğun bulantı durumunda vücut yıkıma gider ve bu hem anne hem bebek için çok risklidir. Bulantılarınız hafifse klasik yöntemler işe yarayabilir tabii ama ben ilaca rağmen baya sıkıntı çekmiştim. Geçmez gibi gelen günler geldi geçti çok şükür 😊🌸