Gulbeste bilmiyorum ki cnm hemsire aradi hamilelikle alakali bi kac soru sordu. Bulantim oluyo prilam iciyorum dedim. Zeka geriligi yapiyor dedi. Ilaclarla ilgili milyon tane pislik oldugu icin korktum acikcasi. Burda herkes kullaniyor sasirdim bende ya ne blim. Hepimiz bi saglicakla atlatsak su sureci yaa. Meryem suresi okuycam bide. Insallah iyi gelir