Bedii ya benim herkes yanımda ama kimsenin bi yararı yok oğlum geceden beri uyumadı öğle uykusuna bile yatmadı hala beliminnagrisindan uykusuzluktan ölüyorum bide ayağımda sallarken ayağıyla tekmeliyo karnıma bie ağrı giriyo artık napicagimi şaşırdım bazen diyorum çok mu erken bazen de olsunn birlikte büyürler