Selamun aleyküm hanımlar 😊
3 gün gecikmem var öncelikle bunu belirtiyim.
Dun ve bugün ovulasyon testleri yeni geldiği icin denemek istedim ve dün yaptığımda çok silikti bugün daha belirgin çıktı ikinci çizgi, regl olmadım ama yumurtluyorum mu demek bu bilgisi olan var mi ?
( Fotoğraf eklemeyi beceremedim)