Rukiye1006 Aselikra-11 Ablam 2 sene önce doğum yapmıştı . Çok memnun kalmıştı tatlı dilli sevecen bir doktor . Bende ona gitmeyi planlıyorum ama muayene ve doğum ücretlerini hiç bilmiyorum 🤷
Deletedmom388 Aselikra-11 Ben kendisinden memnun kalmadım kesemin altında kanama gördü müdahale etmek yerine asistanıyla azarlayıp gönderdi çevremde gidenlerden de hiç olumlu sonuç duymadım. Tuba kılık , Emine Zeynep Yıldız, Burcu hanım var 👌🏻👌🏻 tavsiyr ederim ..
Nevink Aselikra-11 Kesinlikle tavsiye etmedigim ve oyoe soylendigi gibi tatli dilli falan olmayan bir doktor evlendgm ilk ay hamile kaldim dusuk yaptgm gun sanci icnde muayene ederken sancidan dolayi alttan muayenede biraz zorlandim kimildama muayeneyi zor oluyorsun dogumu nasil yapacaksinn diye azarlayan devlet hastanesi misali davranan bir doktor karar size kalmis
Damyys Aselikra-11 şehruz hanımda arkadaşım doğum yaptı çok ilgiliydi canım ama herkese farklı davranıyo sanırım ben elif başola gidiyorum ilgili kendisi bir de burcu hanımı deneyecegim
Zeyn7 Deletedmom388 Zeynep emine iyi degil bende onda memnun kalmadım ama Burcu hanımı herkes çok övüyor randevu bulamıyorum çok doku🤷🏻♀️
34bebe34 AA a bende medipol esenlerde gidiyorum. Elif hanıma kibar Bi dokdor suan memnunum ama asıl dogurunca anlıcam memnun uyum ama Esenler medipolda cok akrabam dogum yapdı ablam filan hep memnunlar. Normal dogum 1450 Szorunlu sezeryan 2500 TL idi
Aselikra-11 Bende Fatma Bilgehana gitmiştim ondan memnun kalmadım araştırınca en tecrübeli şehruz hanım ama böyleyse napicam🤷♀️
Bumbum Ben hamileliğimin başından beri şehruz hanıma gidiyorum ben çok memnunum güler yüzlü ve güzelce anlatıyor herseyi arkadaşımın tavsiyesi üzerine ona gittim arkadaşım iki doğumunu da onda gerçekleştirdi muayne ücreti 90 lira
Bumbum Aselikra-11 canım eşler odaya normalde alınıyordu ama şuan ki süreçten dolayı alınmıyor ama önemli bir durumda şehruz hanım dışarıda eşine de aktarıyor En iyi karar senin kendi kararın ama bunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim ben çok memnunum hatta yaptığım hediyeliklerde götürdüm çok sevindi benim doğumun bu hafta olacak Allah nasip ederse
Hcrn98 Aselikra-11 cnm öncelikle ben kesinlikle tuğba hanımı tavsiye ederim 39 hafta oldum ona gidiyorum başından beri hem çok ilgili hem arkadaş gibi elif hanımı hiç tavsiye etmem bi gece böbrek ağrısıyla gittim bayılacak kdr sancım vardı yarım saat gelmedi asistanı üç kere çağırdı dahada bu kadına ölsemde aciliyette gitmem dedim ama tuğba hanım bir numara bir 🤩🤩
Hcrn98 Aselikra-11 bu arada eşler içeri alınmıyo bende doğuma alınıcakmı diye merak ediyorum cuma günü sorucam onuda 🤗
papatyalarr5 Hcrn98 bayanlar bende Emin’e Zeynep Yılmaz’a gidiyorum fakat renkli ultrason vermedi ve bana tam olarak göstermedi siyah beyaz gördüm bebeğimi babamız şehir dışında ultrason renkli verir diye düşünmüştüm onuda vermedi bende poz mu yakalayamıyor diye düşündüm biraz acele oldu ilk gittim ama cuma günü gittiğimde bizzat söylicwm aşırı içimde kaldı 😔
34bebe34 Hcrn98 yaaa öylemi ben elif ahanıma gidiyorum 😲ilk dogumumda aynı seyi yasadım inmedi dokdorum bebikim vefat eddi gene aynı ilgisizliği istemiyorum
papatyalarr5 Hcrn98 canım bizzat konuştum Doğuma alınmıyor eşler sadece Doğumhane kapısında bekliyorlarmıs sancı odaları tek olduğu için bir refakatçi oda bayan olmak kaydıyla mahremiyete aşırı önem veren bir hast belli ki ziyaretçi yasak oda süsleme falanda yasakmış
Hll34 papatyalarr5 oda süsleme artı ziyaretçi yasağı şuanlık süreçten dolayı mı acaba çünkü bi kaç kişi orda doğum yaptı odaları süslendi ziyaretçileri gelmişti koronadan önce tabi şuan koronadan kaynaklı galiba dimi
Beyza69 papatyalarr5 bende emine hanıma gidiyorum renkli olarak gösterdi mi ve resmini verdi mi merak ettim
Beyzaefil papatyalarr5 papatyalarr5 bende gittim renkli ultrosunu olmadığını söyledi oysaki arkadaşım orda çalışıyor daha sonra arkadaşımla konuştuğumda bütün doktorlarında renkli ultrosunu olduğunu söyledi
Hcrn98 Aselikra-11 cnm bu dediklerimiz kafanı karıştırmasın içine hangisi siniyosa git beğenmezsen tavrını fln deiştirirsin doktorunu ☺️