Elifozmen33 Mervenur_kcbs insallah :) 6.aydan sonra baslamayi dusunuyorum aslinda cok sabırsızlaniyorim ama genede bekleyeyim diyorum
Mervenur_kcbs ecemtmr evet daha iyi aşmışsın sona doğru masraflar çoğalıyor daha kendimize bir sürü şey alcz
Mervenur_kcbs 150403 ben hemen hemen herşeyi aldım kuzu sayayım bebek bezi bebek arabası pusetli baybnest set beşik hastane çıkışı 2 doğduğu gibi ve resim çekilmelik beşik ışığı yatak streçi yastık günlük gıydırmelik eşırtman aynı şekilde dışarda giydirmelik battaniyleri el örmesi eldiven şapka hatırladıkalrıö bunlar kuzu 🙈🙈unuttuğumda var🙈😂
Beyis Blackpink 🤦🏻♀️ Demeyin öyle bende çok beğeniyordum fiyatıda düşmüş diye geçen 170e aldım şimdi daha çok düşmüş üzüldüm
Beyis ecemtmr bende internetten bikaç aldım ama gidip bakmak istiyorum eşimde izin vermiyor virüsten bekliyorum öyle. Chakra cok guzel kalitesi diyolar ama biraz pahallı geldi bana 🤔
Snglklc Mervenur_kcbs 5 6 parça kıyafet almıştım 8 haziranda zam gelecek die oto koltukla bebek arabasını aldım 😊20 haftalık şuan kızım olacak ama öyle haretlenme yok geçen gün bi hisettim hareketini daha da yok sizde de öyle mi oluyor 🤔
Kadriye2411 Snglklc Biz 19. Haftadayız bu hafta baya baya hissediyorum çok hareketli oğluşum ama benim 2. Çocuğum belki ondan olabilir bu kadar hissetmem
Mervenur_kcbs Snglklc bende bazen çok hareketli bazen hiç yok gibi bugün 2-3 defa hissetmişimdir ancak değişiyor çokta hareketli değil
Ezgito Ben de Allah izin verirse ekim annesi olacağım ✋ 19+2 deyim. Birkaç takım, battaniye, alt açma minderi aldık. Yavaş yavaş bakıyorum.
Snglklc Kadriye2411 ikincide evet daha rahat hissediliyormus daha önceden tecrübeniz olduğu için biliyormuşsunuz 😊 benim ilk olduğu için pek anlayamıyorum 🙄
Naylonbranda Kadriye2411 aynen canım bende 19 haftaligim ama iki haftadır çok net tekmeliyo yani ilk hareketlerinide erken hissetmiştim ikinci olunca oluyo galiba ilk gebeligimi halbuki 5 6 aylıkken hissetmiştim
Ceren00 Bende kıyafet aldim biraz şampuan setini biberonunu aldim ama eksik çoook Denemek için bi ilkini atiyim da 😀