Deletedmom207 Mervenur_kcbs kuzu sende bak h&m ye hayvan çeşidi yok ama kıyafetler özellikle kalın tulumlar çok güzel eh biraz pahalı 🙈
minik10eller Mervenur_kcbs yorganın boyutu beşiğe uyumlu 60×120 ama satılan nevresim takımlarının ölçüsü baya büyük. Ben de şoktan yastıkla yorgan almıştım nevresim onlara uyuyor neyse ki. Babynesti de şoktan almıştım çok hoşuma gitmişti ☺️
Mervenur_kcbs minik10eller aman o yeter zaten ben almıcam nevresim belki büyüyünce alırım şimdi gözükmücek baybnestle 🙈
minik10eller Mervenur_kcbs beşik olarak aynı evet 🙂uyku seti olarak bunu ben de çok beğenmiştim 🥰 ben uyku setini geri poşetine koyup beşiği de örttüm çünkü dayanamıyorum 😍 kıyafetleriyle yatıyorum bi an önce ekim gelsee sağlıkla alsak kucağımıza 😍
Mervenur_kcbs Deletedmom207 ben daha kıyafet almayacam kuzu 1 çekmece dolusu oldu kuzenimde 2 bebeği oldu daha bebek düşünmüyor ondan da alcam zaten hemen büyüyor çok alma dedi
Mervenur_kcbs Deletedmom207 kuzu beşiğin resmini attım ya arkadaki bizim odanın kapısı kapıda ne var gördün mü 🙈
Mervenur_kcbs Deletedmom207 sadece zıbına ihtiyacım çar birde çorapları yok paşamın kilotlu çorap falan alcam öyle kuzu onun dışında günlük hwrşey var
yumukeller Mervenur_kcbs e bebekte gördükçe indirimleri sepeti dolduruyordum ama istemiyordum orda bekliyordu. Dün baktım sonu gelmeyecek aldıkça alacam tuttum gereksiz abartı ne eklemissem hepsini silip verdim siparişi 😂
Deletedmom207 Mervenur_kcbs az kalmış o zaman senin hayırlısı o zaman büyüdükçe güzellerini alırsın 😘❤️
yumukeller Mervenur_kcbs aynen bide kız olacak inşallah. Onların ki daha cicili bicili şeyler oluyor. Kış bebegi olacak ama yazlık bile birsuru şey baktım almışım bidaha hepsini sildim 😂
Mervenur_kcbs Deletedmom207 yaa neden benle bunu kapıya yaptırınca çok makara yaptılar ama Cibinlik falan da var uyum sağladı sonra bişey demediler alıştılar artık😂
UmayDuruMom Ben kıyafet siparişi verdim biraz Bi kaç kere daha veririm geçen bimden de birşeyler almıştım şimdiden bile birsürü oldu bebek arabasına hemen karar verdikte yatağa karar veremiyoruz park yatak alıcaz ama bakalım bu arada 20+2yim bende 😂
Deletedmom207 Mervenur_kcbs çocuk gibi bu ne dedi🙄2 seneden beri ne güzel duruyordu gecen temizlik yaptık attı çöpe😪