Cansummm ZeyniArs1 inşallah canım bende 30 lu haftaları 4 gözle bekliyorum kıpır kıpır olsun istiyorum 🙈
Snglklc ZeyniArs1 heh bekledigim post😊20 haftalık benimde hissetme yok bendede pazar gecesi bi komple hareketini hisettim dahada yok 🤔
ZeyniArs1 Snglklc eh işte benim de öyle ama annemde çok fazla hareket bekleme daha ne kadrcık fln dedi yoksa gerçekten bugun iş çıkışı hastaneye giderdim :)