Kızlar ben çok zor zamanlar geçirdim bir evlat kaybettim üstüne genç yaşta kardeşimi toprağa verdim sonra hemen hamile olduğumu öğrendim Rabbim sizlere yaşatmasın ben her gün
Yasin ve kısa süreleri okumadan dua etmeden yatamıyorum ya gün içinde yada yatmadan mutlaka okuyorum çok şükür alışkanlık oldu kardeşimin ölümünden sonra.
sizleride dualarıma katmak isterim
gebe olanınız
gebe olamayanınız
sıkıntılı gebe olanınız
düşük yapanınız
vs …
mutlaka vardır ben sizleri duama katmak istiyorum izde isterseniz gelin katılın 1 hafta sonra falan ben bu forumda isimlerinizle hepnize dua ediyım ❤️
kızlar tek ricam beni zorlamada kısa bi şekilde mesela
gebeliğim riskli yazın ve adınızı yazın bu şekilde hemen okuyup rabbim sağlıkla kucağına Almayı nasip etsin diyeyim 😍