FA_ Osmangazi aritmi Adnan Şahin’e gittim sanırım doğum orda olacak hayırlısı ile . Ama bugün kan kontrolüm vardı bende Bandırma devlet hastanesine gittim kan vermek sonuçları almak için Emre bey vardı o kadar güzel ilgili herseyi noktası virgülüne anlattı ki o kadar memnun kaldım çok ilgiliydi sagolsun bundan sonra kontrollerimi ona yaptırmayı düşünüyorum ama doğum mecburen Bursa da olacak