minik_kuzu_ M1044 ben bir defa hayal Beye gittim onda da yeni taşındık Hangi doktor İyidir bilmiyordum. Biraz rahat bir insan gibi geldi sonrasında devlet hastanesinde kontrolüm oldu bi kaç karışıklıktan sonra özelde şafak hocada doğum yaptım hayatımda gördüğüm en iyi ve ilgili kadın doğum doktoruydu. Ama işte herkes için geçerli olmaya bilir belki yorgun bi zamanına denk gelir ilgisi olmaz vs. Telefon numarasını verdi ordan iletişime geçtik kontroller için. Ben tavsiye ederim doğuma bizzat kendisi girdi beni bekledi ebelere bırakmadı.
Rumeysaaa16 M1044 çok şükür bi Bandırma’yla alakalı post buldum 😅 bende royal hastanesine kardeşim için gittim kanaması vardı gece kardesım bana misafir gelmişti kanama olunca apar topar royale gittik doktor yokmu aradık özel ücret istedi kabul ettik gelmedi sonra apar topar Bursa’ya döndük . Ben hamile kaldım çarşıda poliklinik var erhan coşkun diye onu önerdiler ona gittim muayene ücreti 200 TL ama sadece ultrasonla baktı o kadar . O yüzden bende mecburen Bursa’da ki doktora gitmeye karar verdim kontrollerimi
Hkose_972 M1044 bem hastanedeki bütün doktorlara gittim şafak beydeki kadar kimsede memnun kalmadım. Şafak bey doğuma babalarıda alıyoruz demişti en son bana göre çok ilgili bir doktor. Ama doğumlar ne kadar onu bilmiyorum öğrenemedim
Erkekkannnesiii M1044 ben hayal beye gidiyorum ve yarın doğumum var çok da memnunum çok ilgili bence sende ona mı gidiyorsun canım ?
svvlata Merhaba, ben hamileliğimi öğrendiğim de Şafak beyin randevuları dolu olduğu için ona gitmiştim ama pekte memnun kalmadım açıkçası. Herkes Şafak beyi önerdiği için bende ona başladım ve aşırı memnunum.😊
M1044 svvlata Şafak beye bende gittim ayrıntılı ultrason içim ama bende ondan memnun kalmadım ya soğuk geldi bana çok samimi de değil
svvlata M1044 doğrudur ama ben gerçekten çok memnunum bizzat ilgileniyor ve birşey olduğun da telefondan bile iletiyor bana
miskiamber minik_kuzu_ bende ilk hayal beye gittim bana da o biraz ilgisiz geldi açıkcası. Şafak beye gidiyorum şimdilik çok memnunum ilgileniyor her sorumuza sabırla özenle cevap veriyor herşeyi ayrıntılı anlatıyor. Doğumda da memnun kalmanıza sevindim Allah nasip ederse doğumu da onda yapmak istiyorum. Son gittiğimizde doğuma özellikle eşlerin girmesi tarafındayım dedi sizin eşiniz girdi mi doğuma
miskiamber Rumeysaaa16 erkan coskun için genel de ilgisiz yorumlarını çok duydum bende o yüzden ona hiç gitmedim
Mucizem7 miskiamber şafak bey doğuma adınızı alicagini kendi söyledi mi?bu arada kaç haftalık hamilesiniz?bende gürsel kurtn hastasiyim
minik_kuzu_ miskiamber evet girdi kordonu da kestirmişti 😅hatta buraya geldiğinde ilk normal doğumu yapan gebesi bendim
miskiamber Mucizem7 evet canım bende burda okumuştum biri yazmıs safak bey doğuma eşleri de alıyor diye. Bende gittiğimde doktora sordum evet özellikle eşlerin girmesini istiyorum yanında olmalarını eşine destek olmalarını istiyorum dedi ve ne zor şartlarda doğum yaptığını anneliğin ne kadar zor oldugunı görmelerini istiyorum dedi. Ameliyathane de kadın kimseyi tanımıyor ve buz gibi bir ortam haliyle biraz ürküyor eşlerin onun yanında olup konusması ı fotograf video çekmesini falan istiyorum dedi. Hatta isterseler kordon bagını da eşlere kestriyormus. Bebekle ten tene temas muhakkak yaptırıyorum çok önemli dedi. Bunları duyunca çok sevindim çünkü birçok arkadasım royal de doğum yaptı ve ten tene temas falan hiç yaptırmam ıs doktorları.
Mucizem7 miskiamber ben özel hastanede doğuma alınmıyo esler diye biliyodum çok şaşırdım gerçi ben gürsel beyle hiç konusmadim bu konuyu .virus zamanı alırlar mı onuda bilmiyrm sorcam bakalım gittiğimde merak ettim😊
miskiamber minik_kuzu_ bende eşimin girmesini çok isterim ama normal dogum olursa nasıl olur bilmiyorum sonucta sancı çekeceksin bagırcaksın buna katlanabilir mi ne hisseder bilmiyorum birde erkekler doğum gördüğünde eşlerinden soğuyorms cinsel anlamda bir yerde okumuştum buda kafamı karıştırdı 🙂
miskiamber Mucizem7 benim de arkadaşlarım Baska doktorlar da doğum yaptılar royal de hiç birinin eşleri girmedi siz yine de bir sorun belki alır doktorunuz🙂
minik_kuzu_ miskiamber valla biz önceden eğitime gittik eşim bana çok destek oldu masajlar ve manen eğitimden bu yana zaten hep girmek istiyordu.
miskiamber Mucizem7 bence doktorla alakalı canım bende diğer doktorlar almıyor diye biliyordum şafak bey üstüne basa basa girmesi taraftarıyım dedi
miskiamber Hkose_972 bana da öyle dedi ben ve eşim çok memnunuz gerçekten çok ilgili bir doktor şafak bey docent oldugu için dogum ücreti diğerlerine göre biraz farklıdır diye düşünüyorum muayene ücreti bile farklı çünkü
Mucizem7 miskiamber çok değişik gerçekten asıl gürsel beyin de o durumda alması gerekir adam hastanenin yarı ortağı ve baş hekimi .ama neyse alinmiyosa da sıkıntı yok benim için. Sezeryan 3000 tl ye olucam ben