Misshenriett_e 33 + 5’teyim.. Normal ve sezeryan doğum, nefes teknikleri, bebek bakımı, ilkyardım eğitimleri aldım ama yine de tedirginlik var 😄 Doğum şeklim belli değil, artık bebişin kendisi karar verecek ☺️ bir de her doğum kendine özel, yaşayıp görücez 🙈 Sağlıkla gelsin yeter ki bebeklerimiz 💐