Misshenriett_e 33+2yim cuma kontrolum var bakalım ne dicek, sıklaşmaya başlıyor mu artık randevular acaba 🧐 çantamı da hazırlamadım daha çok heyecanlıyım, ara ara göbeğimin alt kısmında bi ağrım oluyo bıçak saplanır gibi bu yalancı sancı mı oluyo acaba.. regl ağrısı gibi değil sanki orda bişey sıkışıyomuş gibi bi acı 🙄 kasılma gibi bi süre olup geçiyo sonra dinlenince geçiyo tamamen.