Demirailesii 36+4 üz ve çatı muayenesi yapılmadı aynı haftada olanlar sizlere yapıldımı doğumu konuştunuz mu doktorunuzla🌸
svmlanne Demirailesii doktorum ayın 8inde çağırdı haftaya 36 oluyoruz bizde o zaman bakacağını söyledi
minikgunesim Demirailesii 33. Haftadan dan beri oluyorum 😓 toplamda 6 kere olmuşumdur ya da 7 durumumdan dolayı hala alışamadım yapan kişi çok önemli uyarmayı unutmayın yavaş yapsınlar bazıları hemen dalıyor bazıları yavaş yavaş kendini sıkmamak en iyisi ama yapana bağlı oluyor işte
Gamzedngdn Demirailesii 36 haftadayım ama bebeğim 37 ile uyumluymuş 3 gündür ağrılarım vardı ve bugün sağlık ocağında kalp atışları hızlı çıktı doktoruma gittim çatı muayenesi yaptı hissetmedim bile açıkcası gayet rahat yatıyordum 😅 açıklık yok çatı müsait dedi çok şükür tedbirli ol gelebilir kızın muayene oldun dedi 😇
Selimem Ben de bu persembe de gidicem doktor seninle yakınız hftmız bakalım yapıcak mi Ağda mı felan yaptırdım hazırda bekliyorum 🙄😀acıyor mu ki :/
Demirailesii Selimem postlarda okumuştum bikaç saniye sürdüğünü ve kasmazsan acımadığını söylüyolardı korku yok bende 😊🙈
Fatosstahir Ben 38. Haftamda oldum kizlar daha zamani var yani doktor soyluyo zaten şu hafta gel diye
Demirailesii minikgunesim Ben önce ne yapacağını nasıl yapacağını sorupona göre yönlendiriyorum valla yoksa rahat olamıyorum ne yapıcak korkusu ki önemlisi canım ne kadar yanıcak söylesin o zaman kendimi hazırlıyorum
ElfPyrz Ben 39+1 haftalığım. Bugün hastaneye gittim doktor suyu kilosu normal nst de normal haftaya gel dedi. Doğuma alırlar düşüncesiyle gittim çatı muayenesi falan yapmadı hiç 🤷♀️
minikgunesim ElfPyrz ayy ne kdr şanslısın 😬 Allahım benim kadar olan yok heralde imtihanım bu muayne sanırım 😅 bazıları muayne olmadan bile doğuruyor ben bir gideyim en az iki üç kez olmadan çıkamıyorum o hastaneden 😬😓
Demirailesii Gamzedngdn atlatmışsın valla insan düşünmeyince rahat oluyo o an geliyor ve geçiyor doğum gibi☺️
Aslihan26 Demirailesii ben ilk doğumumu normal yaptım şuan ikinci Allah kerim. Ilkinde çatı muayenesi yapmadı doktor doğum zamanı belli olur o dedi ve normal olmuştu
Demirailesii Aslihan26 Benim doktorum da yapmadı 34 ken sancım çıktı yattık bir gece hastnede yine bakmadı bir hafta önce yine sancım çıktı yine bakmadı bekliyoruz şuan her an doğum. olabilir bence doğum zamanı karar verecek benimkide
aycucan Demirailesii ben de 34 de 1 gece yattım sancıdan sizin sebep neydi benim iri olmasına bağladı 🤷🏻♀️ Çatı muayenesi falan bana da yapmadı hiç