DerinAy Mutlu_hamis yok öyle bişi yaa, güzel isim koyun diyor kuranda. İlla kurandan manasız bir kelimeyi isim olarak çocuğunaza verin demiyor ki. Anlamı, kendi, melodisi güzel bi isim olsun tamam işte💗
nil_sugra Mutlu_hamis yahu ne diyim artık. Hiç kafan karışmasın canım. Çok istiyorsan kulağına yine okut. Ben oğlumda öyle yapmıştım kulağına Yiğit Hamza Kürşad ismini okudu eşim kimlikte Kürşad yazdırdı. Şimdi nasip olursa yine aynısını yapacağız. Eğer kızım olsaydı kulağına Nur Defne ismini okutacaktım kimliğe Defne yazdıracaktım.