Mrvaklynr benimde 5 + 6 da tek kese vardı canım doktor kalp atışı ve bebek daha gözükmez dedi 7 +6 da gördük bebeği bence daha erken belki geç döllenme oldu ben olsam 8. Haftadan önce gitmem hiçbir doktora zaten sağlıksız gebelik olsa kanaman olur bi belirti verir sana