Tugbadeniz ayni sekilde bende oldum su anda 19+4′teyiz ama 1 ay oncesinde ben ayagimin ustune bile basamıyodum hungur hungur ağlıyodum vee d vitani eksikliginden oluyo simdi dvit ve decavit kuanıyorum çoook iyi oldu ağrılarım nadiren oluyo ve asla dayanilmaz olmuyo bebek bizim depolardan beslendiginden azaliyo vitaminlerimiz falan bence siz bi d vitamininize baktırın yoksa daha kotu olursunuz Allah korusun.