Edizim06 GulcanYvz bende 36 haftadayım ve uykudan uyandıran kramplarım oluyor bacaklarım da agırlastıgım ıcın olduğunu düşünüyorum ben
GulcanYvz Edizim06 ben daha 25+5 im canım bu hafta böyle kramplar yaşıyorum inş ilerlemez senin az zamanın kalmış en azından Rabbim kolaylık versin bizlere
Edizim06 GulcanYvz bende yenı başladı magnezgum falan hep kullandım an da senınkı çok erken başlamış dayanılacak gıbı degıl ınsanın agrıdan nefesi kesılıyor Allah sıfa versin ınsallah geçer 😔
zehrazeynep senemyavas bende aynı şeyi farkettim gerindiğimde birden kramp giriyor bacağıma o yüzden şimdi korkudan bacağımı uzatmıyorum bile
senemyavas zehrazeynep bilinç altıma iyice kazıdım uyku halinde bile kendime hayır Dur yapma uzatma ayağını diyorum 😂
Zeyno_65 GulcanYvz Allah yardimcin olsun. Feci kötü oluyor insan o haftalarda da bel agrim çok yoğundu. Her hafta yeni birşey çıkıyor.
senemyavas Selin3561 uyku hafiflerken gerinmeye çalışıyorum hayır yapma Kramp giriyor bacağını uzatma diyorum birkaç kere işe yaradı 😂
Anmt GulcanYvz kramplar bendede fazlaca vardı doktorum magnezyum verdi ve içtiğimden beri hiç kramp girmiyor
Ftgzlky Benimde bir hafta önce ağrılı bir şekilde utanıyordum resmen damar damarın üzerine geliyordu sanki,ama şu sıralar magnezyum kullandım hiç kasılma yaşamadım.
Aysemahmut1 GulcanYvz bende aglayarak uyadnm cok kotu 3 gun basamadim simdi magnezyum iciyorm yok ama simdi de gun icinde hep uyuşuyor gramptan daha iyi ama uyuşunca oldugum yerde kaliyorum.
Saadetctk GulcanYvz ahhh bende de oldu o yaa cok fena uykumdan fırlayıp eşimin ensesine yapıştım gecen gun garibim uykusundan kalkip doguruyomusunnn nolduu diye cirpinip duruyodu bildigin. Sol bacagim cok fena oldu iki gun topalladim .. yanliz degilsin valla