Lilamor77 nst de sancim var diye yatış verdiler canım. Sancımi hissetmiyorum pek. Açılmam 1cm. Hastane odasında beklemek çok berbat😔 taburcu olayım sancim artınca geleyim dedim. Doktor baktı nst ye bırakamam biryere dedi. Doğum yapan kadınların sesleri iyice psikolojim bozuldu.