Zeyneb51 Mehtapp93 hadi hayırlısı olsun cnm bir avazda dogurursun inşallah Allah’ım sağlıkla kucana almayı nasip etsin🤲🤲
12prensannesi Mehtapp93 yaa bende de 2 cm var ama neden yatırmıyorlar 40+2 yim bide sen kaç haftalıksın allah yardımcın olsun bu arada sağ Salim kavuş bebeğine
Mehtapp93 Gulsevin evett Bayaa heyecanlı hemde. İnşallah canım göz açıp kapayana kdr gelsin zamanınız 🙏
busraburcak Mehtapp93 yaa Allah bi avazda kurtarsın inşallah 😍 bende 37+4’üm 2 cm açılmam var pazar gününden beri ama yatılın yapılmadı beniim sancım yok diye