Minikow belki yapılan cihazla alakalıdır canım benim cok acım olmuştu sonrasındada 1 2 saat agrım ve lekelenmelerim olmuştu anestezi olsaydı isterdim kesinlikle sizin yaptırdığınız yeri tercih etsin arkadaşlar eğer agrınız olmadıysa yanlıs yönlendirme olmasın herkesin acı eşiği bir değil hatta benim bi tanıdıgım burda cektirdi aynısını oda dedi hiç acı hissetmedim