Minikow Ecmelbeyza ya harikasın 😂 ben şuan eve gidiyorum üstümü başımı değişip tek tek bakacağım kelimelere😂
Minikow Yaman bilmiyorum canım 1 enjeksiyon yapıldı tüpün birinden geçti diğerinden geçmedi tekrar enjeksiyon yapılarak diğer tüp açıldı, şuan benimde ağrım var 4-5 saattir Kadın bölgemde hissediyorum
Annekuzusu23 Minikow canim bende orda çekildim ama sonuçları direk veriyorlar zaten bekliyorsun sadece çıkmasını 15 dk falan. Sistemleri değişmiş mi ?
Mlkkkkkkk Minikow ben de sisli echomarda cektirdim eger bu tarz agrisiz cekim yapan bir yere giderlerse korkulacaj hicbir sey yok dedigin gibi 5dk surdu ve aksamina gezmeye gittim ben
Minikow Mlkkkkkkk kesinlikle giderken korkularım vardı ama film çekilirken gerçekten aşırı bir rahatlama oldu 👍🏻
Yaman Minikow dayanikliyim aslinda cnm nelere katlandım tup bebekle hamileyim hemen tutmadi nedenini arastirmak icin cok islemden gectim ama tabi ilac farki vs olabilir benim 2-3 sene oluyor
Kubrabulutt31 Bende 3 yıl önce çektirmiştim kullandıkları alettenmiydi bilmiyorum ama unutamayacağım bir acıydı benim için rahmim çıkacak sandım ve kanamam gelmişti sonrasında ağrıda çektim. Belki şimdi değişmiştir anestezi olsaydı ben öyle isterdim
Minikow Kubrabulutt31 değişmiştir muhtemelen o zamandan bu zamana sonuçları güzel olunca çektiğin acı bile tatlı gelir :)