DuyguY bende hamılemiyim diye kan vermeye gitmiştim keçiören hastanesine yakın olduğu için gerçekten iğrenç doktora ne testi vericez diyorum(diğer gidiceğim doktor bütün değerlerımı istemişti cunku) avel avel bilmıyomusunuz diyo ve daha ilk hamileliğim ilk defa sana gelmişim soru mu bu 😅 daha 4 haftalık falanken ultarasonla bakmaya çalıştı daha sonra özel bi yerden randevu aldım doktorum kızdı daha kese daha oluşmaz zararlı niye bakıyo diye yani aldıkları paraya bakıyolar sadece malesefff üzücü