cokkasmabeabi hamile olduğumu öğrendiğimde tesadüfen, yakınlarda bir hastane olduğu için oraya gittim. Hayatımda böyle kötü, ilgisiz ve yıkık bir hastane görmedim. Birde özel hastane güya. Erkek doktor vardı, adını hatırlamıyorum. bebek nasıl iyimi dedim, şimdilik öyle gibi, ama ilerde düşer mi, gelişir mi bilemem dedi. Bu nasıl bir üslup ve moral bozma şeklidir? Allah kimseyi oraya muhtaç etmesin.