Ebruebrudd canım duruma göre değişebilir yani muhtemelen girmez ama bir iki gün belki nefes alışları düzelsin diye de olabilir ama dediğim gibi girmeye de bilir💕💕💕💕 sen olumlu düşün bebeğin küçük değil sonuçta doğuma ideal zamanında 35+5 te yapmıştım yattı bebeğim ama emzirmesini altını değişmesini ben yapıyordum ama 3 gün sonra normale dönmüştü oğlum da