linguist92 Kızda yanılma oluyor genelde ama erkekte olmuyor benim doktor 11+3’te %80 erkek dedi , 18. Haftada şehir dışındaydım orda gittiğim doktor da erkek dedi, benim kendi doktorum da detaylıda tekrardan erkek olduğunu onaylamıştı.
girl_boy_annesi eymenhumeyra sağlıklı olsun canım ya hiç önemli değilki hem kızın evin tek kızı olduğu için daha çok sevilir kız çocukları için baba sevgisi çok önemli bence😊
Edaak 01Burcuxxx 12 haftalıkken kıza benziyor dedi bugün 17 haftalık olduk %100 erkek dedi bizde şok olduk tahminler değişebiliyor canım
Neslihankk 01Burcuxxx Normalde 20-24. Haftada yapılıyo ama isteğinize gore doktorunuz onay verirse yaptırabilirsiniz ben 12 haftalık hamileyim yarına randevu verildi yarin gidicem 🤗