Arkadaşlarr 14 +3 hamileliğimin 3 gün önce bebişim cinsiyetini ögrendim. Doktorum %99 kız dedi. Emin olmasam söylemem dedi. Bi sonraki muaynede net emin olursunuz dedi. Değişme yada yanlış görme ihtimali yoktur dimi. Eşim erkek istiyordu. Halen onun ümidiyle yaşıyor😊😊