Ozdmrkbraa yo estagfurullah olur mu. Bilgilendik vesilenizle bilmeyenler icin. Oo daha iyi kendiniz yapıyorsanız. Ama kendiniz yapıyorsanız neden zararlı olsun ki. Zarar katkılardan oluşan maddelerden kaynaklanıyor ama özünü içiyorsanız (abartmadan)herhangi bi sıkıntı olmaz. Cok fazlada içmek iyi değil kan şekeri yükseltir ama hergun 1,2 yemek kaşığından ben zarar sıkıntı olmaz aksine cok fazla faydası var ben hamileliğimin basında cok araştırdım. Hic bir Vitamin haplari kullanmadım pekmezlerle kuru çerezlerle doğal inek sütü/yoğurdu vesayre takviye etmeye çalıştım. Özelikle keçiboynuzu cok fazla faydası var sizin ve bebeğiniz icin. Görümcenizi bi zahmet şutlayin ve pekmezlere devam 😌💪🏻