bebegim_28 Gul32 maşallah ikiz sanırım 😊 gündüz hiç uyku uyumuyorum akşama kadar güzel uyurum diye ama hiç banana mısın demiyor tak diye uyanıyorum 🥴
Bir_zerre bebegim_28 Bizim şimdi uyumamız lazım sonra uykusuz geceler çok olacak zaten. Bir yol bulalım 🤣
bebegim_28 Bir_zerre aynısını yapıyorum işte gündüz uyumam normalde de gündüz çok uyuyan biri değilim ama yinede sabaha karşı uyanır oldum😐
DerinAy bebegim_28 ben de aynı yaaa🙄 15.haftadayım. Normalde bıraksalar 14 saat uyurum ama bi kaç haftadır en geç 8de uyanıyorum. Uykum var ama uyuyamıyorum. Anlamadım neden?