bebegim_28 Ya bu 3 defadır sabah 5 de uyanıyorum 7 8 e kadar uyuyamıyorum uykum var da var halbu ki uyku problemleri ilerleyen haftalarda olmaz mıydı 😵😵
May18 bebegim_28 ilk defa bugun yasadım bnde umarım bir daha yasamam kafam doluydu bıraz uyandım gerı dusunmekten uyuyamadım bakalım umarım yarın boyle olmaz 🤦♀️21 haftada yun
esrAlp bebegim_28 aynen ben de 14 deyim ama üç haftadır falan gün ağırırken uyanıyorum tekrar uyuyamıyorum da oğlum var dört yaşında oğlumda son güne kadar gayet güzel uyumuştum 😅 daha aylar var nasıl olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️
Sera34 bebegim_28 17 haftanın içindeyim aynı şekilde bendede 1 haftadır problem var geceleri uyayamıuprum
Bir_zerre bebegim_28 Benim başından beri var. İk öğrendiğim sıralarda gündüz falan uyuyup kalıyordum o 2 hafta falan sürdü sonrası hep uykusuzluk ama arttı tabi son haftalarda. Geceleri burun tıkanıklığı falan derken uyuyamıyorum ya da çok Cok erken bir saatte uyanıp saatlerce dönüyorum
Tsknaltunts Bende de başladı ya çok kötü bişey 😟😟 23+6yız bizde 🐣 bide geri uyuyamamak sıkıntı sonra uykuya dalana kadar öğlen oluyor 😃
bebegim_28 Tsknaltunts siz yine biraz büyümüşsünüz bebiş hareket eder falan bende hiç bişey yok tak diye uyanıyorum🥴 hiç huyum değildir
bebegim_28 Hbts ala ala tek değilmişim demek ki çok garip geldi de ben yine 8 de uyumuşum 9 a kadar çok şükür 😁
Tsknaltunts bebegim_28 evet yatamıyorum göbişten ondan dolayı da uyku kaçıyor sizin erken başlamış inşallah düzene girer 😍
Gul32 Ben de öyleyim. Ama normalde çalışan bir insandım ve çok hareketliydim, şimdi koronadan dolayı evdeyim. Hamileliğe değil de yorulmamaya bağlıyorum. Çunkü benimkiler daha minik minikler 13+4
bebegim_28 Gul32 maşallah ikiz sanırım 😊 gündüz hiç uyku uyumuyorum akşama kadar güzel uyurum diye ama hiç banana mısın demiyor tak diye uyanıyorum 🥴
bebegim_28 Tsknaltunts inşallah öyle olur ya 😊 bebişler sağlıkla gelsin yeter ki alışırız uykusuzluğa
bebegim_28 Bir_zerre ayy evet ya hayır derin uykudan uyanıyor insan rüya bile görüyorum yani sonrası yok dön Allah dön😁
nursentlk bebegim_28 benim 14. Haftada başladı. 21. Hafta oldu hala aynı o saatlerde uyanıp bir kaç saat uyuyamıyorum sonra da geç kalkıyorum doğal olarak. Bölük pörçük uykular
Bir_zerre bebegim_28 Bizim şimdi uyumamız lazım sonra uykusuz geceler çok olacak zaten. Bir yol bulalım 🤣