Cansummm Safiye12 oksapar 6000 nin muadili hibor 5000 var piyasa da bende oksapar 4000 kullanıyorum malesef çok eczane gezdim aradım çoğu hibor 5000 var isterseniz dediler doktorunuza danışın isterseniz
nurten0804 Ben oksapar 4000 lik kullanıyorum canım. Azalmıştı bugün kontrole gidince tekrar yazılsın dedim. Doktora depolarda yok Türkiye genelinde siz sorun yine de dedi. Onun yerine enox yada clexane al dedi
hacersultan16 nurten0804 benim Dr da öyle dedi çok biliyor cimer bimer yazmadığım yer kalmadı hiç bir yerde yok
nurten0804 Safiye12 ben onu bile başka ilden getirtiyordum🤦♀️sonra oksapara geçtik. Simdi de onu bulamıyorum çok saçma
nurten0804 Safiye12 ben onu bile başka ilden getirtiyordum🤦♀️sonra oksapara geçtik. Simdi de onu bulamıyorum çok saçma
hacersultan16 kızlar sizde yazın gerekli yerlere şikayette bulunun böyle saçmalık olurmuş olmayan bir ilacı vermek ve bizi mağdur edip ezcajne eczane gezdirmek iki canla
Cansummm Safiye12 evet canım ben ilk gebeliğimde hibor 5000 kullanıyordum sonra bulamadım bir ara oksapar 6000 ine geçtim ikisi de aynı değerde şimdiki bebeğimde oksapar 4000 kullandığım için hibor 5000 fazla geliyor
Safiye12 Cansummm anladım camim sagolasin birde bisey.sorucam ilk bebegimde kullandım dedin ya doğuma ne kadar süre kala biraktirdi doktorun ilk gebeliginde iğneyi
Cansummm Safiye12 doğumdan 1 gün öncesine kadar vuruldum doğum sabahı sadece vurulmadım iğneyi, coraspirini de 10 gün öncesinde bıraktırmıştı.
Mommy006 Safiye12 depolarda yok tek tük eczanelwrde olabilio o da denk gelirse ama bitmis bile olabilir suanlık var 15haziranı bekliyorum
Mommy006 didembs dün eşim gazi hastanesine gitti rapor yazdırmak için, kendi depolarını aramıs doktor yok hic bi depoda 15inde gelicek inş hocam demiş, başka bi eczane deposu 15inde demişti🤷🏻♀️🧸
1tinybean Mommy006 ben ilacın üreticisi Koçak Farma’yı da aramıştım nisan sonu, şu an yok piyasada ne zaman olacağı ile ilgili net bilgi de veremeyiz demişti; o zamandan bu zamana çoğu insan da bulamıyor. İnşallah gelir 15inde.