Deletedmom95 o kadar haklısın ki canım geçen hafta bende agrilarimdan dolayı acile gittim gider gitmez hemen dediler bı serum takin serum taktılar aynı anda nst ye bağladılar ben kulagimla duyuyorum doktor ebelere bu hastaya hangi serumu taktınız dedi hemsirelerde söyledi doktor bağırdı yanlış serumu takmissiniz bu hastaya o takılır mı siz şu an fetusu besliyorsunuz iyice kasilmalara neden olacaksınız dedi hemen kalktım kafamı seruma çevirdim baktim serum bitmiş orda saymadigim laf kalmadi… Diyeceğim o ki bazı doktorlar ebeler insan hayatını çok ucuz zannediyorlar görevlerini ben tam anlamıyla yaptıklarını düşünmüyorum başımızdan savalim gitsin de nasıl giderse gitsin hesabından