Dün akşam bi post açmıştım kalçamda çok ağrı var diye. Bugun kadın doğum doktorunun numarasını buldum yazdım. Oda düşük tehdidi olabileceğini söyledi. Acile gidin baksinlar hemen dedi. Neyse acile gittik durumu anlattım. Acildeki doktor Bi tane ağrı kesici serum yazdı. Bitince geçti mi ağrı dedi geçmedi dedim. Bu sefer daha büyük bi serum yazdı. Hemşire bu ilaç hamilelere verilmiyor deyip doktorun yanına gitti ilacı değiştirdi 😳🤦 neyse tabi benim ağrım hala geçmedi. Bende k.d. doktoruna mesaj attım durumu anlattım. Hastanedeymiş o sıra gel yanıma hemen dedi gittim çok şükür bebeğim sağlıklı kalbini de dinledik. Üzerimden koca bir yük kalkmış gibi sinirlerim de yıpranmıştı hüngür hüngür ağladım orda. Birde idrar tahlili istedi benden. Acildeki doktora gittim barkod vermesi için. Seni kim yönlendirdi oraya vs sordu. Bende kendim gittim dedim. K.d. doktoru progestan ve parol yazdı bana. Acildeki doktor da parol serum vermişti. E benim yaptığımı yapmış dedi. Bende serum verip duruyorsun benden tahlil mi istedin sanki dedim tersledim. Bozuldu tabii. Tahlili de doktor kağıda yazdı üstüne kaşe basmıştı. Hani doktor tahlil istememiş dedi burda ya dedim elimle kağıdı hafif tık tıklayarak gösterdim. Bu iyice bozuldu tabii. 😒Tahlilleri verdik geldik. Gerçekten Allah kimseyi böyle bilmemiş egolu insanların eline düşürmesin ve asla böyle bir muamele karsısında susmayın benden söylemesi. Başlarından atmak için ilaç serum yazıp gönderiyorlar. Bi doktor hamile olduğumu bile bile bana o ilacı yazdı ya hemşire farketmeseydi ne olacaktı ozaman!! 😓 sürekli bebeğimi düşünmekten doldum ağladım bişey olmasın diye dua ettim sürekli.🥺 Rabbim hepimizin evladına sağlık sıhhat versin olmayanlara da hayırlı evlat versin inşallah ☺️☺️