RabiaOkan doğru söylüyorsun canım 4 küsür diye sezeryan olan bi tanıdığımın bebişi 3,5 kg doğdu 😀yani doktordan doktora hatta o günkü pozisyonuna göre bile değişiyor sanırım.önce hep bi hafta önde diyordu bana da 32.hafta da normal haftasında dedi şimdi de böyle hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler inşallah 💕🥰