Tgltkn Canım ya postu görünce yazmak istedim. Normalde hiç ama hiç takmam kiloyu ama ilk kez kafama taktım ve sizler yapmayın. 35 haftalıkken gittim doktora ve bebeğim hep iki hafta öndeydi. Kilosu 3208 gram 49 cm demişti kendi doktorum ve iri bebek demişti 35. haftasında. Ki hep önde giden bir bebekti.
Dün akşam kontrol için farklı bir doktor vardı, gitmem gerekiyordu. Ultrasona soktu ve bebeğim 37 hafta 1 günlük olmasına rağmen 3062 gram 47 cm dedi.
Düşün yani iki hafta önce 3208 gram dedikleri bebeğe bu hafta 3062 gram dediler. Demem o ki ölçümlere çok bel bağlamayın. Hangisi doğru bilmiyorum.🤦🏻♀️Sağlıklı olmaları, gelişim aralığında olmaları yeterli.👌🏻