Gamzes54 merhaba bende 9 haftalık hamileyim z-fol diye bi folik asit kullanıyorum aslında zorunluluğun yok ama kullansan iyi edersin çok sağlıklı yediğin içtiğin şeylerden yeterince alamadığın vitaminleri almış olursun ben kullanıyorum hem bebeğim için hemde kendim için bu arada tam aksine bende mide bulantısı yapmıyor aksine kullanmayı bir gün aksattığım zamn bulantim çok oluyo yinede doktorun en iyisini bilir ama benim dokturum kullandigim icin cok guzel bi tepki vermisti
#folik asit
#iyot
#çinko
#vitamin b12
#vitamin b6
#vitamin d