Merhaba arkadaşlar 21+0 haftalık hamileyim. 5 gün önce detaylı usgye girdiğimde bebeğimde damak dudak yarığı olduğu söylendi. Kahroldum. Başka doktora gittim o da öyle söyledi. İnanılmaz moralsizim. Çevrenizde böyle bir durumla karşılaştınız mı ve bu tanıyı usgde koyupta doğunca normal bir bebek gördünüz mü