Bugün kanama şikayetiyle hastaneye gittim özele aynı zamanda üç dört gündür ağırlarım oluyordu doktor ultrasonla baktı birşey göremedi sonra alttan bi aletle baktı ama vajinal ultrason değildi kürtaj masasına yatırdı falan neyse iltihabın çok olduğunu ve Böyle giderse erken doğum olacağını söyledi bu durumu yaşayan varmı iltihap yüzünden erken doğum yapan falan :( cuma günü tekrar gitxem ve nst ye bağlayacak