Havvamurat bizde ilk tüp bebek denememizle 30 haftamıza girdik şükür merak ettiğim ikinci tüp bebeği yapmak için ne kadar süre geçmesi gerekiyor doğumdan sonra 6 yıl sonra kaldım ve ara vermek istemiyorum doğal yönden 5,6 ay deneyip olmazsa dondurulmuş emriyomu kullanmak istiyorum