Prensprenses Bu haftada düzensiz olması normal mi geçen hafta kontroldeydim bi sorun yoktu ama önceden daha çok tekme atıyodu bu hafta sadece sabah ve gece yatarken hissediyorum
Aydeniz09 Prensprenses benimde öyleydi sonraki haftalar hareketlendi şuan 29.hafta ve yine hareketleri yavaşladı 🙄 Düzensiz sanırım bu dönemler
gamzecansel Prensprenses 30 a kadar düzensiz korkma. bende 27 haftalıkken üç gün az hissettim diye acile gittim bişey yoktu 😄 30 dan sonra düzeliyor dedilerdi gerçekten de öyle oluyor
GulcanYvz Prensprenses canım geçen hafta gittiğinde bebeğin kaç gram çıktı ? Benim 1 hafta karın bölgesi geri çıktı zayıfmış çok üzüldüm şimdi daha dikkat ediyorm
Prensprenses Çok sağolun içimi rahatlattınız normalde hareketliydi çünki hissediyordum şimdi böyle olunca merak ettim çok
htcmuhammed gamzecansel bende 24 haftaligim Cok nadir hissediyorum bugun sabah te hissttm bide ikindiye dogru hissettim gibi daha da hisstmedm normal mi
Prensprenses GulcanYvz 25+6 da gittim canım 1 kilo doktor normal dedi senin ki ne kadar dı ki öyle dedi ama korkma geçen sefer ben 1 hafta geriden geliyordum şimdi ultrasonda 1 hafta ileride çıktı
gamzecansel htcmuhammed normal canım. hiç ama hiç hissedilmezse o zaman sıkıntı. ve o haftalarda da normal 22 haftalıkken de gitmiştim ben yine acile 😂😂 evhamlı olmamın ve ilk gebeliğin verdiği bilmezlikle hep😄. sonra gitmedim hiç 30 dan sonra dediğim gibi normal oluyor
Prensprenses htcmuhammed o zaman da böyleydi canım bi ara çok hareketli çok hissediyorum bi ara yavaşlıyor sabah ve akşam tek hissediyorum
htcmuhammed gamzecansel insaAllah can ya 😇 Bende gecen carsamba gitmistim kontrle hersey iyidi Istiyorum ki hep harekt etsin hissediyim korkuyorum Rabbim sagsalim kucagimiza almayi nasip etsn
Prensprenses gamzecansel insan ilk hamilelikde korkuyor örnek ben 😂 ama benm önceden düşüğüm bunda birazda ondan bu kadar endişelenşyorum 🥰
htcmuhammed Prensprenses endiseleniyorum harkt olmadigin da Bugun de hissetmedim gibime geliyor Aksama kdr uyuyuyorlar mi acaba
Tstnptt Prensprenses sen hareketliysen gün boyu normal cnm bnde 26+4 deyim ayaktaysam bişeylerle uğraşıyorsam hareket yok yatar yada oturursam anca o zmn keyfini bozuyor hanım efendi
Prensprenses Tstnptt uğraşıyorum evde sıkıntıdan sürekli ama yartığımda bu ara geçen haftalar gibi değil daha düzensiz